Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του; Η Herbal Wave είναι πάντα δίπλα σας για να σας υποστηρίξει προσφέροντας πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Η Herbal Wave λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους μεταφορείς) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε ανήκει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε τη σχετική διαδικασία παρακάτω.
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί (αιθέρια έλαια, εκχυλίσματα, χρώματα, κ.λ.π.)
Ο καταναλωτής υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ύπαρξη εξωτερικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αναγγείλει την ύπαρξη των ελαττωμάτων σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους προκειμένου να λάβει Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π). Σε περίπτωση που παρέλθει η προθεσμία αυτή ο πελάτης χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η Herbal Wave υποχρεούται εντός του χρονικού διαστήματος που ισχύει για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών της να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς ελαττώματα.
Τα παραπάνω δεν ισχύουν για πωλήσεις ειδών από το φυσικό κατάστημα καθώς θεωρείται ότι το είδος ανοίγεται και ελέγχεται παρουσία του πελάτη.
1) Σε περίπτωση κατά την οποία παραδίδονται διαφορετικά προϊόντα από τα αγορασθέντα.
2) Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει καταστραφεί (DOA).
Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με τους ανθρώπους της Herbal Wave.
3) Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν είναι ελαττωματικό.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε με την Herbal Wave. Τυχούσα καθυστέρηση άνευ λόγου είναι δυνατόν να ματαιώσει τη διαδικασία επιστροφής.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται με τα παρακάτω έγγραφα α) Φωτοαντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου β) Φωτοαντίγραφο Απόδειξης Λιανικής γ) Αριθμός Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) που σας δίδεται κατά την καταχώρηση των απαραίτητων στοιχείων στη Φόρμα Επιστροφής. Η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί και με προσκόμιση του προϊόντος στο κατάστημα Θεσσαλονίκης οδός Μακεδονίας 98 (περιοχή Μαρτίου).
Προκειμένου να λάβετε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) και να επιστρέψετε ένα προϊόν για οποιοδήποτε από τους παραπάνω αναφερόμενους λόγους , θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Herbal Wave στα τηλέφωνο 2311264772 .